
Nemcsak megfelel a jogszabályi elvárásoknak az ePénztárgép applikáció, hanem több szempontból is előnyt jelent a modern vállalkozásoknak. Az értékesítés digitális korszakába léptünk, ahol már többről van szó, mint nyugtaadásról a vásárlónak. Adatot kell küldeni a hatóságoknak, követni a készleteket, kezelni a fizetéseket és mindezt gyorsan, hatékonyan, lehetőleg minél kevesebb adminisztrációval. Az egyedi szoftveres fejlesztés pontosan erre kínál komplex megoldást, különösen a vendéglátásban és mobil kereskedelemben dolgozóknak. Sőt, akár ingyenesen is hozzáférhetsz az ePénztárgép applikációhoz – a cmo.hu weboldalon minden részletet megtalálsz erről a lehetőségről!
1. NTAK adatküldési opció: automatikusan, gond nélkül
A vendéglátóhelyeknek ma már kötelező az NTAK (Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ) felé történő adatküldés. Az ePénztárgép app ezt a feladatot teljesen automatizálja. Az alkalmazás minden értékesítési adatot valós időben továbbít az NTAK felé, így nincs szükség manuális adatfeltöltésre, külön szoftverre vagy adminisztrációra.
Ez nemcsak kényelmesebb, de jelentősen csökkenti a hibalehetőséget is, miközben biztosítja a jogszabályoknak való megfelelést.
2. Költséghatékony működés, akár ingyen is
A hagyományos pénztárgépek magas beszerzési költségei sok kezdő vagy szezonális vállalkozást eltántoríthatnak. Az ePénztárgép app Android eszközökre telepíthető, így nincs szükség külön drága kasszagépre.
A CMO lehetőséget kínál arra, hogy az applikáció ingyen is használható legyen, amennyiben a vállalkozásod bizonyos feltételeknek megfelel, például meghatározott eszközöket vagy szolgáltatásokat választ. Erről részletes tájékozódhatsz a weboldalon.
3. Digitális fizetési lehetőségek: bankkártya és QR-kódos fizetés
A vásárlók ma már elvárják, hogy készpénz helyett, kényelmes és gyors fizetési módokat használhassanak. Az ePénztárgép app támogatja a SoftPOS rendszert, aminek segítségével egy kompatibilis Android-telefon POS-terminállá válik.
Ezen felül, elérhető az AFR-alapú QR-kódos fizetés is, ami különösen népszerű a fiatalabb, digitálisan aktív vásárlói körökben. Ezek az opciók nemcsak a kiszolgálást gyorsítják, hanem növelik az impulzusvásárlások esélyét is.
4. Teljeskörű termék- és készletkezelés
Az alkalmazás többet nyújt, mint nyugtát ad, mivel valós idejű készletet nyilvántartó rendszerként is működik. Termékeket lehet rögzíteni, kategóriákba sorolni, árakat kezelni és minden eladás automatikusan csökkenti a készletet.
Ez különösen hasznos például egy food truck, strandbüfé vagy kisbolt számára, ahol gyors döntések szükségesek a beszerzésekkel kapcsolatban. Ha látod, hogy fogy a slágertermék, már intézheted is az utánpótlást.
5. Felhőalapú adatmentés és több eszköz kezelése
Minden adat automatikusan mentésre kerül a CMO biztonságos felhőalapú rendszerébe. Ez azt jelenti, nem kell attól tartanod, hogy egy készülék meghibásodása vagy eltűnése esetén minden elveszne.
Továbbá, az alkalmazás lehetővé teszi, hogy több eszközön, több felhasználóval is működjön az értékesítés. Például egy étteremben a pultnál és a teraszon is külön eszközön keresztül folyhat az értékesítés, de a háttérrendszer minden adatot egységesen kezel.
+1 előny a mobilitás: értékesítés bárhol, bármikor
Az ePénztárgép ideális megoldás szezonális rendezvényeken dolgozó vagy kisméretű mobil vállalkozásoknak, amik gyakran változtatják a helyszínt. Csak okostelefon vagy táblagép, Bluetooth-nyomtató kell és máris teljes értékű pénztárgépként használható az applikáció, nincs szükség fix kasszapultra vagy vezetékes hálózatra.
Emeld a vállalkozásodat egy magasabb szintre, a digitális kassza segítségével!