Mivel a cégek élete sokszor nem egyszerű, ezért minden lehetőséget meg kell ragadni annak érdekében, hogy egyszerűsödjenek a feladatok. A telefonközpontban rejlő lehetőségek minden vállalat szempontjából jól jöhetnek, hiszen ezzel egyszerűbbé válik az ügyek menedzselése.
De pontosan milyen funkciók kapcsolódnak ehhez a szolgáltatáshoz? Először is meg kell említeni azt, hogy internetkapcsolat segítségével a irodában elérhető összes szolgáltatást otthonról is lehet használni. A telephelyen dolgozó kollégák kedvező áron beszélhetnek egymással,
éppen ezért a telefonközpontban rejlő lehetőségek nagyon praktikusak a vállalat számára. Nem szabad elfeledkezni arról sem, hogy egyszerre több bejövő hívást is lehet kezelni, ami a forgalmas időszakokban nagyon praktikus lehet.
Saját menürendszer kialakítására is van lehetőség, amivel sokkal könnyebbé válik a telefon használata. Persze ezzel még nem fejeződött be a telefonközpontban rejlő lehetőségek felsorolása, a többi pozitívumot az Invitel honlapján lehet megtekinteni.