A reklámajándék az egyik leghatékonyabb marketingeszköz

reklamajandek
Reklámajándék

Az értékesítés terén akkora a konkurencia, hogy a termékek vagy a cégek népszerűsítése nélkül gyakorlatilag lehetetlen az élmezőnyben maradni. A közhiedelemmel ellentétben, nem a médiában vagy az interneten elhelyezett hirdetések, hanem sokszor a reklámajándék alkalmazása a leghasznosabb marketingeszköz.

Elég csak azon elgondolkodni, hány ilyen tárgyat lehet egy átlagos munkahelyen összeszámolni. Szinte mindenhol akad logózott, feliratozott golyóstoll, bögre, kulcstartó, hűtőmágnes vagy esetleg esernyő, amelyek gyakran még az otthonokban is fellelhetőek.

A reklámajándékok szinte észrevétlenül szivárognak be az életünkbe és a többi terméket népszerűsítő eszközzel ellentétben, többségükkel nemcsak mindössze 30-60 másodpercnyi kapcsolatba kerülünk, hanem szinte egész nap folyamatosan bombázzák a tudatalattinkat.

Sőt, ezt kiemelkedő hatékonysággal teszik. A felmérések szerint ugyanis, az emberek döntéshelyzet esetén több mint 80%-ban azt a céget, terméket választják, amiről saját reklámajándékkal rendelkeznek!