Sokan vannak bajban az internetes felületekkel és az esetlegesen felmerülő online vásárlásokkal. Ilyen probléma felmerülhet a cégkivonat letöltés során is.
Egy kis segítségképpen, most megnézzük a főbb lépéseket egy ilyen dokumentum beszerzésnél. Először is meg kell találnunk az interneten azt az oldalt, ami ezzel foglalkozik. Ha ez megvan, akkor első lépésként be kell írnunk a cégnevet a keresőbe.
Ha minden rendben ment és megtaláljuk a keresett vállalkozást, akkor ki kell választanunk, hogy e-mail-ben, esetleg papírformában szeretnénk megkapni a kivonatot. Az első opciót választva, ezek után már a cégkivonat letöltés fázisa fog következni. Természetesen ezért fizetnünk kell egy csekély összeget, amit banki átutalással vagy bankkártyás online fizetéssel tudunk teljesíteni.
Ha valaki a postai szállítást kérvényezte, akkor neki szükséges megadnia azt a címet, ahová majd a cégkivonatot küldeni fogják. Nem muszáj az otthoni címünket megadni, ha a munkahelyünkön vagyunk napközben, mert oda is kérhetjük a levelet.